اقامت ترکیه از طریق کارآفرینی ۲۰۲۰

کارآفرینی در ترکیه یکی از روش های مهاجرتی است که بسیاری از متقاضیان اقامت ترکیه این طریق تمایل به اخذ اقامت ترکیه و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارند. باید بدانید و توجه کنید که کارآفرینی در ترکیه در صورتی که مورد قبول مسئولین و بازرسین دولت ترکیه قرار گیرد به راحتی می‌توانید اقامت ترکیه را اخذ کنید.

کارآفرینی در کشور توسعه یافته ی ترکیه بدون داشتن اطلاعات و آگاهی های تخصصی به سادگی امکان پذیر نخواهد بود، با اینکه کشور ترکیه روند روبه رشدی در زمینه اقتصادی و صنعتی دارد اما وجود مشاورین و وکلا تخصصی در اخذ اقامت از طریق این روش نیاز است. با ما تماس بگیرید.

کشور توسعه یافته ی ترکیه به دلیل داشتن ثبات بسیار مناسب سیاسی و همچنین رشد اقتصادی مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و متقاضیان اخذ اقامت قرار گرفته است. کشور زیبای ترکیه تمامی زمینه های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی در سراسر دنیا را فراهم کرده است به این دلیل که این کشور توسعه یافته در پروسه ی خصوصی سازی بسیاری از مراکز کشور خود قرار دارد که هم اکنون تصمیم بر خصوصی سازی خط های هوایی خود می باشد.

ویژگی کشور ترکیه از جمله پتانسیل گردشگری آن است که باعث افزایش هر چه بیشتر جمعیت این کشور نیز شده است. همچنین داشتن مراکز بانکی بسیار حرفه ای و قوی از دیگر ویژگی های کشور پرطرفدار ترکیه می باشد که همگی دست به دست هم داده اند تا این کشور زیبا را به محلی مناسب برای زندگی و کارآفرینی تبدیل کنند.

 

شرایط اخذ اقامت کارآفرینی در ترکیه ۲۰۲۰

دولت کشور ترکیه به کارآفرینی و سرمایه گذاری اهمیت بسیار زیادی می‌دهد.حداقل سرمایه گذاری برای متقاضیان کارآفرینی در کشور ترکیه حدود ۳۵۰۰۰ دلار است. در ادامه نیز موظفید به ایجاد شغل برای حداقل پنج نفر بپردازید. باید بدانید که این فرآیند باید حداقل تا مدت سه سال ادامه داشته باشد. در این فاصله متقاضی کارآفرین باید حقوق، بیمه و مالیات را هم پرداخت کرده باشد.

هم چنین افراد متقاضی اقامت ترکیه باید پس از یک سال فعالیت در کشور ترکیه حقایقی را از طرف خویش اثبات نمایند. به عنوان مثال باید نشان دهند که فعالیتی که در کشور ترکیه استارت زده اند علاوه بر استخدام حداقل پنج نفر تبعه از این کشور، مزایای اقتصادی بسیار زیادی را هم برای ملت و دولت ترکیه همراه داشته است.

یکی از نکات مهمی که حتما باید بدانید این است که شغل هایی از طرف متقاضی که ایجاد شده است باید در دسته بندی شغل های با کیفیت و پر بازده قرار گیرند. به عبارت دیگر کارمندان یا کارگران میانگین حقوق قانونی تعیین شده توسط دولت ترکیه را به صورت ماهانه از کارفرما دریافت کنند.

چگونگی کارآفرینی در ترکیه

همان طور که میدانید، هزینه های زندگی در ترکیه و همچنین کارآفرینی در ترکیه نسبت به خیلی از کشورهای معتبر و توسعه یافته ی جهان از جمله مجارستان، اتریش، آلمان و فرانسه کمتر است. در عین حال کشور ترکیه از سایر کشورهای همسایه ی خود مثل ترکمنستان، ایران، جمهوری آذربایجان و ارمنستان اقتصاد بهتری نیز دارد. پس افراد متقاضی اقامت با سرمایه گذاری در این کشور توسعه یافته شانس دستیابی به سودآوری راحت تر و سریع تری را دارند.

البته پیشنهاد مشاورین ما به متقاضیان این مورد است که جهت آگاهی بیشتر از شرایط زندگی و اقتصاد کشور ترکیه و تصمیم گیری در انتخاب دسته بندی شغلی ای که می خواهید در آن فعالیت کنید و حتی شهر مورد نظر شما در ابتدا در این کشور مدتی را زندگی کنید تا تمام این موارد را از نزدیک لمس کنید. با این روش می توانید در آخر انتخاب صحیح تر و سودآور تری را تجربه کنید.

مزایای کارآفرینی در ترکیه

-ترکیه اقتصاد قدرتمندی دارد و برای کارآفرینان بسیار سودآور است.

-فضای کاری و شغلی در کشور ترکیه رقابتی است، که باعث افزایش میل به کار می‌شود.

-مسئولین و بازرسین کشور ترکیه تمامی زیرساخت ها را برای بهتر شدن وضعیت کارآفرینی این کشور فراهم کرده اند.

-کشور ترکیه را می توان به عنوان دروازه ای به حوزه ی اروپا دانست.

-جمعیت جوان کشور ترکیه باعث بودن نیروی کار کارآمد شده است.

-هیچگونه مشکلی بین کارآفرینان مشاهده نشده است چرا که همگی این موسسه ها در برابری مطلق قرار دارند.

 -از دیگر ویژگی های کارآفرینی در کشور ترکیه مالیات کمتر این کشور است که سبب افزایش سود دهی متقاضیان کارآفرینی خواهد شد.

 -در کشور ترکیه بازار های اقتصادی بزرگی وجود دارد که باعث فراهم شدن بازار فروش شده است.

-فرهنگ ها و عادات مردم خون گرم کشور ترکیه با مردم اروپا در یک سطح است.

-باید بدانید که قبل از کارآفرینی تمامی مراحل را بشناسید و پس از بررسی دقیق توسط مشاورین ما  اقدام نمایید.

 

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط

 


چت آنلاین در واتساپ