مشاغل مورد نیاز در اسپانیا

یکی از مطمئن ترین و راحت ترین راه هایی که به کسب اقامت اسپانیا و شهروندی و در آخر اخذ پاسپورت آن ختم می‌شود، بدون شک کار در کشور اسپانیا و اخذ ویزای کار در کشور اسپانیا است. زچرا که اخذ ویزای کار در این کشور یکی از کم هزینه ترین و براخت ترین روش های مهاجرت است. در اصل همه اشخاص وقتی می‌خواهند به یک کشور خارجی مهاجرت کنند بدون شک ویزای کار را انتخاب می‌کنند. البته اخذ ویزای کار در اسپانیا به این سادگی ها هم نیست و نیاز به اطلاعات و آگاهی های تخصصی دارد که بتوان این ویزا را اخذ نمود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

افرادی که تصمیم به کار در کشور اسپانیا را دارند به طور معمول در خصوص مشاغلی که در این کشور مورد نیاز است تحقیقات مفصلی انجام می‌دهند. با اطلاعاتی از روندهای گذشته و همچنین روند فعلی و پیش بینی ۳ الی ۴ سال آینده ی کشور اسپانیا، تعدادی از مشاغل مذکور به عنوان مشاغلی که دارای اولویت هستند برای کشور اسپانیا ارزیابی شده است. این مشاغل از مشاغل مورد نیاز کشور اسپانیا هستند. در ادامه لیست مشاغل مورد نیاز کشور اسپانیا در سال ۲۰۲۰ جمع آوری شده است:

-مهندسی فناوری اطلاعات یا آی تی

-مهندسی الکترونیک به صورت تخصصی

-مهندسی صنایع

-مهندسی نیرو های دریایی

-مدیریت ام بی ای

-مدیریت گردشگری و صنعتی

-مدیریت پروژه ها

-مدیریت فروش و بازاریابی

-مدیریت منابع انسانی

-مدیریت ساخت و ساز و ساختمان سازی

-مهندس مکانیک

–مهندس رشته ی برق

-مهندس کشتی رانی و کشتی

-مهندس عمران و ساختمان

-مهندس معماری و نقشه کشی

-متخصص خلبانی

-آتش نشان

-پزشک در رشته های مختلف

اگر تسلط بر زبان انگلیسی و ربان اسپانیایی دارید، مترجمی هم  شغلی پردرآمد و مناسب برای شما خواهد بود. همچنین شما می‌توانید مشاغلی مانند نگهداری از کودکان در سنین مختلف و یا سالمندان را هم برای خود انتخاب کنید. میزان درآمد ماهیانه و سالیانه ی شما در این شغل ها بستگی به ساعات کاری شما دارد و همچنین مکانی که در آن کار می‌کنید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

کار در اسپانیا و میزان حقوق و درآمد در کشور اسپانیا

یکی از مسائل مهم در مورد کار در کشور اسپانیا مبحث حقوق و همچنین درآمد ماهیانه یا سالیانه یک فرد کارمند می‌باشد. میانگین و متوسط درآمد شغل های مختلف مردم اسپانیا و پردرآمد ترین شغل ها در کشور اسپانیا را در این قسمت از مقاله توضیح خواهیم داد، در ادامه با ما همراه باشید.

اگر برای فردی میزان حقوق و درآمد در یک شغلی پایین باشد حتما علاقه ای برای ادامه دادن در آن رشته ی کاری را نخواهد داشت. چرا که میزان حقوق و درآمد او از آن شغل و یا شرکت راضی کننده نیست.

اما اگر میزان حقوق و درآمد آن شخص رضایت بخش و راضی کننده باشد اوضاع متفاوت خواهد بود. با این تفاسیر تحقیق و کسب آگاهی در مورد میزان ارزش و اعتبار یک شغل در کشور اسپانیا از نظر درآمد و حقوق، یک عامل بسیار تعیین کننده در انتخاب شغل و تخصص خواهد بود. فردی که در کشور اسپانیا مشغول به کاری است به طور معمول و طبق آمار در حدود چهار هزار و پانصد یورو در ماه درآمد کسب می‌کند. اما اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بررسی کنیم حقوق از هزار یورو در ماه، حقوق کارگر ساده در کشور اسپانیا تا بیست و یک هزار یورو در ماه در کشور اسپانیا قابل کسب است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

اخذ ویزای کار در کشور اسپانیا

باید قبل از هر توضیحی در مورد اخذ ویزا در اسپانیا این مورد را بیان کنیم که اخذ ویزای کار در کشور اسپانیا بدون مشاور و وکیل حرفه ای و متخصص، کار ساده ای نیست. کشور توسعه یافته ی اسپانیا با رشد جمعیت بسیار بالا در اروپا معروف شده است، پس منطقی است که باید انتظار این را داشته باشیم که از زمان اقدام برای پیدا کردن یک کار در کشور اسپانیا تا زمانی که بتوانید کار مورد نظر و مقبول خود را بدست آورید ممکن است زمان بر باشد و نیاز به تامل دارد.

اگر تصمیم گرفتید که در کشور اسپانیا کار کنید و به این کشور مهاجرت کنید، نیاز است که با زبان اسپانیایی آشنایی نسبی ای داشته باشید و یا حداقل به زبان بین المللی انگلیسی تسلط داشته باشید. در صورتی که شغل مورد علاقه ی شما به زبان شیرین اسپانیایی وجود داشه باشد، آشنایی با زبان انگلیسی برای شما می‌تواند یک برگ برنده و مزیت محسوب شود. در صورتی که هیچ آگاهی ای از زبان اسپانیایی ندارید، نگران نباشید چرا که هنوز هم مشاغلی برای شما وجود دارد. یکی از مهم ترین این شغل ها حضور در صنعت توریسم کشور اسپانیا است. مشاوره خرید ملک در اسپانیا، تدریس زبان انگلیسی و مشاغلی که مرتبط با مهاجرت هستند را می‌توانید با زبان انگلیسی انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

 

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط

 


چت آنلاین در واتساپ